Intrebari frecvente

INTREBARI FRECVENTE

  • CUM CUMPAR ?

Daca ati gasit un produs pe care doriti sa il achizitionati, selectati cate bucati doriti si apasati butonul “Adauga in cos”. Puteti apoi vizualiza pagina “Cos de cumparaturi” apasand butonul “Vezi cos”. Veti gasi lista de produse existente in cos si veti putea sa modificati cantitatile sau sa renuntati la produse. Va puteti intoarce oricand la site pentru a continua cumparaturile accesand in meniul superior butonul “Produse”.

Pentru finalizarea comenzii apasati butonul “Continua plata” si completati datele de facturare in formularul afisat. Daca adresa de livrare este diferita de cea de facturare, bifati casuta “Livrezi la o alta adresa?” si completati datele noi.

Completati casuta  “Note comanda” pentru a specifica informatiile suplimentare. Dupa ce v-ati asigurat ca sunteti de accord cu Termenii si Conditiile  practicate, apasati butonul  “Plaseaza comanda” pentru a trece mai departe.

  • CE METODE DE PLATA SUNT VALABILE?

Ideea Butic va pune la dispozitie Plata Online cu Cardul si Plata Numerar la Livrare (Ramburs).

  • CUM POT MODIFICA O COMANDA?

Daca doriti sa modificati o comanda trimisa deja, va rugam sa ne contactati completand formularul pe care il gasiti accesand butonul “Contact” din meniul superior.

  • RETUR / CUM PROCEDEZ DACA NU SUNT MULTUMIT DE PRODUSELE PRIMITE?

In cazul in care produsul pe care l-ati comandat nu corespunde cu prezentarea de pe site sau prezinta defecte de fabricatie, puteti solicita inlocuirea acestuia sau returnarea contravalorii sale in termen de 14 zile din momentul in care l-ati primit.

Produsele se vor expedia la sediul nostru din Cornu de Jos, aleea Cornilor  nr. 10, jud. Prahova, in decurs de maxim 14 zile de la data la care ne-ati comunicat cererea dvs.  Produsul poate fi returnat doar in aceleasi conditii in care a fost primit si nu este deteriorat sau uzat.

Va rugam sa luati in considerare faptul ca, prin natura lor, obiectele realizate la comanda sunt create manual si pot avea mici diferente fata de fotografii, intrucat fiecare obiect este unicat.

Daca perioada de 14 zile este depasita, va trebui sa suportati costul direct al returnarii produselor.

  • CUM PROCEDEZ DACA DORESC SA ACHIZITIONEZ  UN PRODUS CARE NU SE AFLA IN STOC?

Majoritatea produselor se pot realiza la comanda. Pentru mai multe informatii si intrebari ne puteti contacta completand formularul pe care il gasiti accesand butonul “Contact” din meniul superior.

  • CUM SE LIVREAZA PRODUSELE

Livrarea produselor achizitionate de pe site-ul Ideea Butic se face in toata tara. Produsele sunt livrate de catre curier , in ambalaj sigilat.

Costul transportului este de 20 lei oriunde in tara si durează între 2 și 5 zile lucrătoare.

In momentul in care produsele pleaca de la noi, iti vom trimite un e-mail prin care iti vom comunica numarul awb-ului si datele de contact ale curierului, pentru a facilita procesul urmaririi coletului.